1 Ocak 2010 Cuma

Greyder

Bundan bir, bir buçuk ay önce Balıkesir Yayla’da AVM´deki Greyder Mağazasından Greyder bot aldım. Aldığım bu ayakkabı çise olarak yağan bir yağmurda dahi 5 dakika kadar yürüsem bile su alıyordu. Evet, bu bot su geçirmez özellikli bir ayakkabı değildi.
Ama şu var ki ben kocaman o botu ayağımda taşımaya çok hevesli değilim. Gidip yazlık bir ayakkabı alabilirdim. Nitekim bu ayakkabı yazlık bir ayakkabı gibi çise yağan bir yağmurda bile su alıyordu. Bu normal değildi. Tamam, su geçirebilir, ama ben ayağımı suya sokmuyorum ya da karda karasal iklimde kullanmıyorum bu ayakkabıyı.
Kaldırımda yürürken yukardan ıslanan bu ayakkabı 3-5 dakika içinde su alıyordu. Bu asla normal değildi. Yağmurlu havada dışarı çıktığımda her iki çorabımda ıslanıyordu.

Ürünü tekrar faturası ile beraber Greyder Balıkesir Mağazasına götürdüm. Sanki ayakkabıyı bedava almışım gibi bir hava yarattı oradaki çalışanlar. Ayakkabıyı verdim. Sorunlu olduğunu söyledim. Öğrenciliğin getirdiği maddi imkânsızlıklarla bu süre zarfı içinde arkadaşımın yazlık ayakkabısı ile 9 gün gezdim.
Ayakkabıyı verdikten 9 gün sonra bu ayakkabı tekrar onarıldı. Tamir edildi diye tarafıma gönderildi. Ben Greyder´e şu soruyu sormak istiyorum. Ben öğrenci bir insanım gidip 30-40 TL fiyatında bir ayakkabıda alabilirdim. Ama Greyder Türk Malına güvendim. 120 TL vererek o botu satın aldım.
Soruyorum Greyder firmasına “Bir ay bile giymediğim, tarafıma ilettiğiniz mektupta hatanın da üretim hatasından kaynaklandığı belirtmişsiniz. Ben neden tamir olmuş ve onarılmış bir botu giyeyim ki?" Çünkü ben yeni bir bot aldım.
Ve o botun sorunsuz olmasını isterim. O botta üretim hatası varsa bu benim suçum değil. Bana 1 ay dahi giymediğim bu sorunlu ayakkabıyı tekrar gönderdiniz. Belki sorun çözüldü. Ama ben sizden yepyeni bir ayakkabı aldım.
Sorunlu, tamir edilmiş ve onarılmış bir ayakkabı değil. Bu yüzden bana yeni bir ayakkabı verilmeliydi. Ben gereken tüm haklarımı aramadan önce buraya Greyder ile yaşadığım bu tecrübeyi yazmak istedim.”

17 yorum:

  1. Antalya greyderden bir çizme aldık,akşam aldık ayak feci şekilde yara oldu,sabah gittik değiştirelim dedik, aynısı yokmuş,iade edelim dedik ,keşke çizmeyi alıp kapının önünde yaksaydım daha iyi olacaktı,satarken satanlar onlar değildi
    zaten adam yerine konmuyorsun , ister alın ister almayın denen bu,DEĞİŞİM , İADE DİYE HERHANGİ BİR ŞEY DÜŞÜNMEYİN, GREYDER malının arkasında değil, büyük firma imişler öyle diyorlar, müşteriye ihtiyaçları yokmuş,müdürlerinin yalancısıyım,sabah sabah beni çıldırtılar ,giyilmeyecek malı satıp geri almamak için ellerinden geleni yapıyorlar.
    böyle bir satış zihniyetini GREYDER nasıl onaylıyor anlamıyorum, zaten internetle işleri yok anlamıyorlar,eski firmayız diyorlar dünyada o kadar eski firma vardı ki, neredeler esameleri bile okunmuyor,müşterine köpek muamelesi yaparsan kapından içeri kim girecek merak ediyorum
    greyder şikayet edilecek bir firma değil,Antalya GREYDER mağazasından alışveriş yapan 2 yakınımda aynı ayak vurması problemi yaşamışlar ,onlar bağırıp çağırmadıklarından kuzu kuzu yaralı ayakla dolaşmışlar ,greyder neden sattığı malın peşinde olmaz,biz çok büyük firmayız demekle bu olmuyor,çalışan elemanın müşteriye hayvan muamelesi yapmasın, satarken iyi alırken neden bşka muamele,bu kafayla siz çooook büyük firma olursunuz

    YanıtlaSil
  2. olcay01 yazdı
    ETKİ AYAKKABI Hayatımda Böyle Rezalet Bir Yer Görmedim!
    Buradan aldığım ayakkabı 2 saat giydikten sonra ciddi şekilde bozuldu ve çok çirkin bir görünüme büründü. Üstelik satarken ağız dolusu laflarla bu ayakkabı bizim her zaman arkasındayız, kesinlikle bir şey olmaz. Ufacık sorun da olsa çözeriz filan diye sattılar ayakkabıyı. Ama bir gün sonra götürdüğümde o kadar kaba bir üslupla karşılaştım ki! Olacak tabi bu kadar yok üstüne darbe almış.


    Biz satarken böyle demedik, 2 ay içinde bir şey olursa yaptırmaya çalışırız bilmem ne. Üstelik 70 liraya sattıkları ayakkabının aynısı başka yerde 40 lira. Çalışanlar kaba, satarken gayet kibarlar ama sorun yaşayıp da gidersen nerdeyse küfür etmedikleri kalıyor. 70 lira verdim çok bir para değil ama tutumları çok kötüydü. Bu gün tüketici haklarıyla görüşeceğim ve daha bir çok yerle sonuç alır mıyım almaz mıyım bilmiyorum.


    448 kez okundu
    Paylaş
    Takip Et Yazdır Paylaş
    Şikayet ile İlgili Görüşmeler

    8 Kasım 2010, 19:31:44 hayır çözülmedşikayetim.hatta kimse arayıp sormadı bile.kesinlikle o firmadan hala şikatciyim.kimse beni aramadı sormadı.kim yazmış çözüldü dye anlamadım
    Etki Ayakkabı
    3 Kasım 2010, 15:02:05 ayakkabının şekil alması tamamen ayak yapısının durumuyla doğrudan bağlantılıdır.derideki zedelenme ile ilgili dış etkenlere maruz kalmıştır model teşhirimizde dikkat ederseniz böyle bir durum sözkonusu değildir.bunu şöyle bir durumla örnekleyebiliriz.otomobil aldınız,ve bayiden çıkar çıkmaz aracı bir yere sürttünüz,araç çizildi sorumlu sizmisiniz yoksa bayi mi?lütfen elinizi vicdanınıza koyunuz.diğer bir problen fiyat;bizler her zaman etki ayakkabı olarak siz değerli müşterilerimize en iyi ürünleri en iyi fiyatlarla sunmayı bir ilke haline getirmiş bulunuyoruz.bizim 70 liraya satmış olduğumuz ürünü sanırım siz 40tl ye gördükten sonra böyle bir piskolojiye kapıldınız ama gönlünüz rahat olsun bizim size sunduğumuz ürünle diğer 40 tl lik ürün arasında ciddi bir kalite farkı var.yanlız lütfen kalite anlayışınızı ürünün dışarıdan gelen bir darbeye yada ayak yapınızın şeklini almasıyla bağdaştırmayınız.eğer etki ayakkabı bu derece kötü bir mağaza olsaydı 35 yıldır dimdik duramazdı.personellerimize gelince mağazamızdaki hiçbir personelin sahsına bir saldırı olmadıkça müşterilermize bırakın küfür etmeyi sesini dahi yükseltmek gibi bir yaklaşımda bulunamaz eğer böyle bir duruma mağruz kaldıysanız isim ve soyismini aldıktan sonra web sitemizden merkezimize şikayette bulunabilirsiniz inanın gereği yapılacaktır...

    YanıtlaSil
  3. Çok begenerek aldigim Greyder marka ayakkabimi toplamda 3-4 ay giydim ve tabani eridi.


    Hover Craft modelinin tabani eridi ve magazaniza götürdügümde bana kullanim hatasi dediler, tabanin sadece sag arkasi eridi gerisi saglam ve kullanim hatasi oluyor.
    Rezalet resmen o kadar övüne övüne anlatıyorlar bu ayakkabı tabanını ama hemen eriyor taban bunu nasıl izah edebilecekler?


    Bu konuyla ilgilenilmesini rica ediyorum.../

    YanıtlaSil
  4. stanbul forumdan aldığım ayakkabıları 2 kere giyildikten sonra deride açılma oluştu.Hemen iki hafta içersinde tamir için fabrikaya gönderildi.15 gün içersinde güya tamir edilerek geri gönderildi.Fakat hiçbir değişiklik yapılmadı.İkinci kez gönderildi 20 gün içersinde tekrar geldi.Tekrar tamir yapıldığnı sanılarak geri geldi.Ama hiçbir değişiklik olmadı.21/11 Tarihinde geri iade talebinde bulunularak tekrar fabrikaya gönderildi.Hala sonuç çıkmadı.Üstelik mağazayı aradığımda her defasında biz bakıp geri döneceğiz şeklinde geçiştirmelerle karşılaşmaktayım.Şuan bu yazıyı yazarken aradılar üretimle ilgili bir hata olmadığını ayakkabı ayağa göre şekillendiğini evet şekilleniyor fakat bu biraz fazla şekillendi çok fazla açıldığını söyledim konu ile ilgili yardımcı olamıcaklarını fabrikanın kararına karışamıcaklarını belirttiler ve kapattılar.Budurumda ben 130 mılyonu ödememle kaldım.Elimde kullanamadığım bir ayakkabı.
    Hem GREYDER in iade politikasından hemde istanbul forum Greyder çalışanlarından şikayetçiyimGreyder den geçen yıl hayatımda verdiğim en yüksek fiyata bir bot aldım. Toplam 2 ay sadece işe giderken (ki iş yerinde çelik burunlu iş ayakkabısı şart) ve hafta sonları giydiğim botun tabanı kırıldı.
    Hemen aldığım yetkili satıcıya (bursa kent meydanı) başvurdum ilgilendiler fabrikaya göndericez dediler. Gitti aradan 3 hafta geçti kullanıcı hatası olduğunu söylediler. Sonra satış müdürü tekrar gönderdi özel ilgileneceğini söyledi .aradan bir 3 hafta daha geçti botlar geri geldi kullanıcı hatası yapabileceğimiz birşey yok dendi. tabii yaz geldi botla işimiz bitti attık evde bir köşeye.

    Şimdii sorarım size taban kauçuk .Nnasıl anladınız lastiğin hamurunun,karışımının yada pişirilme sıcaklığının uygunluğunu ki kullanıcı hatası diyorsunuz. Hani analizi bunun.bir bakışta anlayabilecek kapasitede bir insan varmıdır. 25 yıldır sanayide hemde otomotiv sektöründe ben böylesini görmedim.

    YanıtlaSil
  5. erdem_iri yazdı
    GREYDER AYAKKABI 280 Numaralı 063 Tarçın Botun Değiştirilmesini İstiyorum!
    14 Kasım 2011 tarihinde Kardelen Mah.Başkent Bulvarı No:224 Atlantis City avm mağaza No 1K-18 Yenimahalle/Ankara adresinde bulunan Greyder shottan almış olduğum 280 numaralı 063 Tarçın Bot’un 1 (bir) hafta sonra dikiş kenarlarından ıslaklık meydana geldi. Ve bu ıslaklık yayılmaya başlayınca ayakkabıyı aldığım yere geri götürdüm.

    Bana 02 Aralık 2011 tarih, 0026 sayılı tadilat fişi verdiler üç hafta sonra bana ayakkabıyı geri vererek sorunun tespit edildiği ve giderildiği (sorun giderme yöntemleri ıslaklığın bıraktığı lekeyi fırçalama) ve herhangi bir değiştirme yapılamayacağı yönünde bir yazı verilerek ayakkabıyı teslim ettiler. Ancak sorun tekrarlanınca size başvurdum. Faturamın aslını geri vermediler.
    Oğlumuz tüm harçlığını vererek 11.10.2011 tarihinde Greyder Karşıyaka mağazından 151.91 TL karşılığında bir adet bot aldı. Bu şikayeti yazdığım şu saat itibariyle 18 gün oldu. Ayakkabı yanlardan açıldı ve en ufak temasta üst derisinde soyulma meydana geldi. Bu durumu bildirmek üzere mağazaya gittiğimizde Müdür olduğunu söyleyen Serkan bey isimli bir şahıs ayakkabıyı geri alamayacaklarını ve alsalar bile fabrikanın kullanıcı hatası olarak bu ayakkabıyı geri göndereceğini söyledi. Bu durum üzerine ayakkabının bu zaman zarfında bu şekle gelemeyeceğini izah etmeye çalışsam da Serkan Bey bana "Show yapıyorsunuz" hitamında bulundu. Kendisini fabrika yerine koyarak Greyder firmasının yerine karar verme yetkisini bu şahsın nereden aldığını merak ediyorum. Ayakkabı 18 günlük olmasına rağmen en fazla 3-4 gün giyilmiştir. Bu kadar kısa sürede ve en ufak temasta bu hale gelen bu ayakkabının ilerleyen dönemlerde ne hale geleceği meçhuldur. Ciddi firmalar ki ben Greyder firmasını böyle kabul ediyorum ürettikleri ve satışa kadar geçen süredeki ürünlerinin arkasında dururlar. Bu herhangi bir satış mağazasındaki iade ve müşteri ilişkileri süreci de bu zamana dahildir. Greyder firmasının yanlardan açılma gösteren ve en ufak darbede hatalı olan bu ürünü iade alacağını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  6. ayşegül. yazdı
    GREYDER AYAKKABI Aldığım Günden Beri Giyemiyorum!
    29 Ekim 2010 tarihinde cevahir greyder mağazasından aldığım botlarımı o kış bir iki defa giyebildim. Yenidir diye düşünüp yarabantlarıyla idare etmeye çalıştım ama bir iki defadan fazla giyemedim. Bu kış başlarında tekrar bir iki defa giyeyim dedim, tekrar vurdu ve 28 Kasım 2011 tarihinde tadilat için verdim. Ama daha kötü oldu, sadece topukları vururken yanlardan da ayaklarımı acıtmaya başladı. En son topallayarak ve feci bir acıyla eve döndüm. Botların iade ya da değişimini istiyorum.


    Greyder Ayakkabı

    29 Aralık 2011, 15:51:19
    bhr77 yazdı
    GREYDER AYAKKABI Ayakkabı Değişimi Yapılmadı!
    05 Aralık 2011 tarihinde Bakırköy Çarşı Şubesi'nden 1 bot 1'de çizme aldım. Botu giydiğim gün ayaklarımı üst dikişlerden sıktı iki ayağımın da baş parmak kemiklerime dayanılmaz bir ağrı yaptı. Üstelik tabanları da çok sert.

    Satıcıya gittiğimde tabanlarına silikon yapar ve esnetiriz dedi. Ben değişim istedim, fabrikaya gönderildi; fakat gelen yanıt beni üzdü. Üstelik bakım onarımı yapıldı denildi; fakat ayakkabıya hiçbir şey yapılmamış.

    Ben bu ayakkabıya 200 TL verdim ayaklarım rahat etsin diye. Bu ayakkabıyı giyemiyorum , üstelik satıcı şube , fabrikaya göndermeden önce altına silikon koyar genişletiriz diyordu. Ayakkabı gelince o da ilgilenmedi. Bu ayakkabının değişim veya iadesini istiyorum.

    YanıtlaSil
  7. Greyder Ayakkabı

    28 Aralık 2011, 15:53:15
    zehra polat yazdı
    GREYDER AYAKKABI Soruna Hiçbir Çözüm Getirmediler!
    31 Ekim 2010 da Bursa kent meydanı AVM den aldığım deri greyder markalı botu bir kaç hafta sonra yanlardan bolalma nedeniyle tekrar şubeye gidip sorduğumda hiçbir şey yapamayacaklarını söylediler ve hiçbir çözüm getirmediler. Ayakkabımı geçen sezondan beri giyemiyorum.



    Greyder Ayakkabı

    28 Aralık 2011, 15:19:27
    YUNUSERDEM yazdı
    GREYDER AYAKKABI Aldığım Ürün Sorunlu Çıktı!
    04 Kasım 2011 Greyder Viaport şubesinden almış olduğum ürün sorunlu çıktı. Greyder’in üç tane başka şubesine verdiğim ürünle ilgili hiçbir değişiklik yapılmadı. Bana söylenen ise Greyder fabrikasının onaylaması gerekiyormuş ama oradaki şahsiyet E** hanım ne beni arıyor ben aradığım zaman ise suratıma telefon kapatıyor.

    Bu zamana kadar arıyorum ne fabrika müdürleri yerinde ne de E**'dan daha yetkili bir kişi. Birde işin kötü tarafımı fabrikaya giden botlarımın içindeki keçeleri değiştiriliyor benim bilgimin dışında ve bunun için tekrar geri göndermeme rağmen hiçbir işlem yapılmıyor. Tüketici mahkemesini vereceğim sizi diyorum rapor istiyorum bana rapor vermiyorlar. Şikayetimi sizin aracılığınızla bildirmek istiyorum.


    Greyder Ayakkabı

    26 Aralık 2011, 13:47:57
    alone_singer yazdı
    GREYDER AYAKKABI Bot Su Alıyor!
    İstanbul Optimum Greyder mağazasından almış olduğum bot su almaktadır. Botu alalı 5 gün oldu ve ilk yağmurlu havada içerisine tamamen su girdi. Sağlık açısından mağduriyetimi gideremezler ama iade ya da değişim olarak yardımcı olunmasını bekliyorum.

    ayceri yazdı
    GREYDER Ayakkabı Küf Tuttu!
    Geçen yıl kış sonu Ykm Bakırköy mağazasından Greyder'in erkek botlarından Syplatex isimli, bir modeli vardı onu satın aldım. Zaten havalar genelde iyi gittiği için toplamda 10 defa giymedim bile bu sene havalar soğumaya başlayınca botu çıkardım. Bütün deri aksamlarının olduğu kısım resmen yeşil yeşil küf tutmuştu.

    Ben de baktım bu küf elle çıkmıyor. Çeşmede suyun altında yıkadım ve ayakkabıda şekil olarak deforme ve renk atması oldu. 160-170 TL'lik bot ziyan oldu gitti. Kısacası ne yapayacağımı da bilmiyorum, bir kere giymeyi denedim. Bir de bağcık yerlerindeki ipi tutan zımbası attı.

    YanıtlaSil
  8. Greyder Ayakkabı

    24 Aralık 2011, 08:43:33
    HakanHK55 yazdı
    GREYDER AYAKKABI Deri Ayakkabı Değiştirilmedi!
    29 Ağustos 2011 tarihinde Bursa Kent meydanı avm Greyder mağazasından almış olduğun beyaz deri spor ayakkabı 1 ay sonrasında deri üzerinde renk atmaları ve yan açılmaları oldu ve bunun akabinde 2 gün sonrasında ayakkabıyı gün içerisinde kullandığım da yağmurlu bir havaya yakalandığımda deri üzerindeki deri soyulmaları iyicene meydana çıktı.

    Ve o gün hemen Greyder mağazasına gittim ayakkabıyı gösterdiğimde E** çalışan personel getirmemi talep etti. Bir gün sonrasında ayakkabıyı götürdüm ve daha şikayetimi bildirmeden kullanıcı hatası denilip geri çevrilmeye çalışıldım bunun üzerine itirazlarım sonucu merkeze göndermeyi talep ettiler.

    15 gün içerisinde ayakkabını geldiğini telefon ile bildirdiler. Olumlu bir sonuç beklerken ayakkabıya herhangi bir işlem yapmamışlar. Böyle bir büyük firmanın bu kadar ilgisin müşteri memnuniyeti açısından bir çaba sarf edilmemesi büyük utanç vericidir. Ayakkabı ile gönderilen bir yazıda mevcut.

    Sayın Tüketici; Grybursa tarafından gönderilmiş olan Greyder Marka 3955 kodlu ürün firmamıza ulaşmış olup firmamızın ilgili personeli tarafından incelenmiştir. Yapılan inceleme sonucunda şikayetinize konu olan sorunun ürünün imalat aşamasından ve kullanılan malzemeden kaynaklanmadığı kötü kullanıma bağlı olarak geliştiği tespit edilmiştir. Ürün tarafınıza iade edilmiştir.

    Bilgilerinize Sunarız diyerekten ayakkabıyı aynı şeklinde geri göndermişler. Burada mağdur olan
    tarevrenkoban yazdı
    GREYDER Aldığım Botlardan Memnun Kalmadım!
    Greyderin waterproof serisinden bayan botundan iki tane aldım. Aynı botun iki farklı rengi. Outdoor faaliyetlerde ve şehir içinde giymek için uygun bir model olarak görünüyordu.

    Ancak daha evden işe işten eve şehir içinde giyerken bir ay içinde ikisinin de altı çatladı ve su alıyor. Ayrıca her ikisinin de içinde yer alan tabanlığın üzerindeki kumaş 1-2 haftada sıyrıldı ve tabanlık ortaya çıktı.

    Bu kadar kalitesiz bir malzeme nasıl olur bilmiyorum ama 2 tane almak gafletinde bulundum. Waterproof olarak lanse edilen ayakkabı en ufak bir yağmurda su alıyor. Oldukça pişmanım.
    af olarak yardımlarınızı bekliyorum.

    BLackpuppet yazdı
    GREYDER AYAKKABI İade Veya Değişim Yaparız Demişlerdi!
    İzmir Karşıyaka Çarşı Greyder şubesinden Kasım ayında bot aldım. İstediğim botun 43 numarasını denedim, biraz sıkmasına rağmen sorun yaşamayacağımı, zamanla ayakkabının kalıba oturacağını ve esneyeceğini düşünerek satın aldım. Kaldı ki bizimle yarım yamalak da olsa ilgilenen personel herhangi bir sorun yaşadığınız takdirde ürünü geri getirebilirsiniz iade veya değişimini yaparız dedi.

    İzmir malum hava kışın geç dönemlerine kadar güzel olan bir yer. Botu giyme ihtiyacı duymadım. Sadece bir gün (havanın soğuk ve yağmur yağma ihtimali olması yüzünden) giydim. 4 katlı apartmandan indim ve sokağın başına geldiğimde adım atamaz hale geldim. Ayakkabı çok dar ve gerçekten canımı acıtıyordu. Zamanla açılacak gibi değil.

    Bu olayın üzerine bulduğum ilk fırsatta (bugün:16 Aralık 2011) değişim için kız arkadaşımla beraber (Fatura kendisinin adına düzenlenmişti) aldığımız yere gittik. Bize verdikleri cevap "Bu ürün kullanılmış, geri alamayız. Yapabileceğimiz hiç bir şey yok" oldu.

    Sorun yaşarsak getirebileceğimizi söylemiştiniz dememizin üzerine, "Ürün kullanılmamış olsaydı değişimini yapabilirdik fakat kullanılmış" dediler.

    Bir ürünü kullanmadan ondan nasıl şikayet edebiliriz. Bu markadan bir daha kesinlikle alışveriş yapmama kararı verdik. Gösterdikleri ilgi, sözler ve vaatler ürünü aldığınız andan itibaren geçersiz kalıyor. Tamamen ters bir tavır içinde karşılıyorlar.
    ismail4800007 yazdı
    GREYDER AYAKKABI Tadilat İçin Gönderdiğim Ayakkabım Daha Kötü Geldi!

    YanıtlaSil
  9. Manavgat Greyder mağazasından bir ayakkabı aldım 160 TL’ ye. Kenarından açıldı. Çorum fabrikasına gönderildi. Ayakkabıyı sağ olsun yaptılar. Ama başka bir yeri yırtık şekilde geri geldi. Tekrar gönderin dediler. Tekrar gönderdik, tekrar yaptılar. Bu defada ayakkabıyı ayağıma giyemez oldum. Resmen daraltmışlar. Bu kadar olmaz. Bağcık yerinde ki demirler resmen ayağımı deldi.

    Buradan Greyder yetkililerine sesleniyorum, 7 yıldır Greyder Ayakkabı giyiyorum. Böyle olmamalı. Ayakkabım tadilattan geldikten sonra sanki inşaatta tamir edilmiş gibiydi.

    YanıtlaSil
  10. Greyder Ayakkabı

    24 Aralık 2011, 08:17:02
    deryaesra yazdı
    GREYDER AYAKKABI Mağaza Müdürü Böyle Yaparsa Personel de Yapar!
    Geçen yıl aldığım çizmenin tokası koptu ve kayboldu. Mağazanıza gidip yardımcı olabilir misiniz diye sordum ve mağaza müdürünüz ayakkabının kaç yıl garantisi olduğu hatırlattı bana ben bilmiyordum zaten ayakkabının kaç yıl garanti olduğunu, artı çizme yılda kaç ay giyilir söyler misiniz bana? Ben de teşekkürlerimi iletip çıktım mağazanızdan. Bunu yapan bir mağaza müdürüyse özellikle, personeli ne yapmaz? Greyderden bir daha alışverişte yapmam.

    YanıtlaSil
  11. Greyder Ayakkabı

    2 Aralık 2011, 14:55:28
    vestel123 yazdı
    GREYDER AYAKKABI Ayakkabımı İade Etmek İstiyorum!
    5 gün önce İzmir Torbalı'dan 140 TL Greyder ayakkabı aldım. Ayakkabının her ikisi de arka kısmında vurma yaptı. Aldığım yere gittim personel yapacak bir şey yok dedi.

    Greyder gibi büyük bir firmasının ayakkabısını aldığım için çok üzgünüm. Kimse yardımcı olmuyor. 140 TL boşu boşuna gitti. Para bu zamanda kolay kazanılmıyor. Lütfen ilgililer arasın yardımcı olsun. İade etmek istiyorum yada çözüm bulsunlar.

    YanıtlaSil
  12. GREYDER AYAKKABI
    binlerce şikayet var ilgilenen kimse yok nasıl oluyor anlamıyorum,ayakkabımı satıyorlar, işlenmemiş köselemi satıyorlar,yazılmayan daha binlerce şikayet vardır,alan zaten bir daha kapısının önünden geçmez

    YanıtlaSil
  13. http://www.sikayetim.com/module.php?sid=3&cid=2014

    bakın kaç şikayet var

    YanıtlaSil
  14. http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/349/f/1105/g/Greyder+Ayakkabi



    BAKIN ŞİKAYET VAR SİTESİNE CEVAP VARMI?

    YanıtlaSil
  15. Merhaba bütün yazılan yorumları okudum ve şu an greyder ayakkabı almadan önce tekrar düşünseydim,araştırsaydım diyorum ben böyle sabit fikirli bir ayakkabı firması görmedim herkeze gönderilen aynı cevaplar siyah diye aldığımız ayakkabının renginin kahverengiye dönüşmesi ve iade olarak gönderdiğimiz ayakkabının bize geri gelerek kahverengi bağcık takmaları çok ilginçtirki kutunun üzerindede siyah yazmaktadır ben bu ayakkabıya 200 tl para ödedim bunun peşini bırakmiycam nerede şikayet bölümü var ise yazıcam ilgilenen pek kimse yoktur sanırım ama tekrar tekrar göndericem bu ayakkabıyı......

    YanıtlaSil
  16. Herkese Merhaba,
    23.06.2013 İstanbul-Göztepe-Optimum Mağazasından eşimle beraber 140'tlye son model bi greyder aldık. almaz olaydık.
    Ayakkabı ilk 5 günde önce içten renk verdi eşimin ayağı ayakkabı rengi ile aynı oldu. Daha sonra farkettikki önden ve yanlardan açılma var.
    Toplam 15 gün sürdü bu 2 problemi yaşamamız.
    Dosdoğru mağazanın yolunu tuttuk ve durumu ibraz ettik ayakkabıyı teslim ettik.
    Kesinlikle iade veya hediye çeki talep ettik. Velhasıl 10 gün sonra aradılar ayakkabıyı tamir ettik teslim alın diye.
    Tabiki kabul edilemez bir durum, mh'yi aradık telefona çıkan arkadaş çaresizce kendisinin yetkisiz olduğunu ve daha yetki biri ile görüştüremeyeceğini belirtti.
    Bende greyder fabrikasını aradım, fabrikada karar veriliyormuş ayakkabının iade olup olmayacağı. Burada çaresiz bir bayan telefona çıktı,
    oda başka kimseye telefon aktarma yetkisi olmadığını söyledi biraz atıştık ama derdimiz zaten o arkadaşla değil.
    Daha sonra mağazaya ayakkabıyı almaya gittim mağazadaki arkadaşlar ayakkabı hakkında bilgi verdiler,
    mağaza yetkilisi olduğunu söyleyen halk düşmanı olan mağaza yetkilisi "ayakkabılar hep böyle bak" dedi aynısından getirdi ve açılmaları gösterdi.
    Meğerse sadece beni değil herkesi ütüyormuş bunlar. onunlada biraz atışdıkdan sonra mağazadan ayrıldım.
    Tabi bu işin sonunda ne öğrendik greyder firması görünürde ayakkabı mağazası görünümde bildiğin hırsızlık firması imişşş..
    Şimdi hakkımızı tüketici mahkemesinde arayacağız. Eğer bir aksilik olmaz ise basın yayın yolu ile bu sahtekar firmaları artık herkese anlatacağız.
    Şikayet etmesini bilen hakkını arayan bir millet olmak zorundayız.

    YanıtlaSil
  17. Bende Denizli Botner den yeni aldım. Bu şikayetleri okusaydım kesinlikle almazdım. Artık Grayder almam bidaha.

    YanıtlaSil